Voláme s hořcem

 

Nabídka levnějších tarifů ve programu Vodafone pro členy Asociace TOM

Vážení vedoucí oddílů, vážení tomíci,

již několik let se vám snažíme přinášet výhodné volání s Vodafonem. Jsme rádi, že přes čtyři stovky tomíků tuto službu využívá. Nově máme podepsanou smlouvu s Vodafonem až do roku 2024. Ceny jednotlivých tarifů jsou výhodnější než v minulém období, a jejich přesnou cenu naleznete v elektronické evidenci tomíků. Vzhledem k tomu, že se jedná o cenovou nabídku „na míru“, nelze ceny publikovat veřejně.

Neomezené tarify:

K dispozici je 6 typů neomezených tarifů, které se liší pouze výší datového limitu. V rámci tarifů lze zdarma volat do všech mobilních i pevných sítí a posílat zdarma SMS v ČR a i ze zemí EU.

Nabízené tarify:

• Neomezený 1 GB
• Neomezený 6 GB
• Neomezený 15 GB
• Neomezený Super (Bez limitu dat) – rychlost 10 Mb/s
• Neomezený Premium (Bez limitu dat) – rychlost 20 Mb/s
• Neomezený Platinum (Bez limitu dat)  – neomezená rychlost


U neomezených tarifů je v ceně neomezené volání a SMS, dále jsou k dispozici datové služby dle limitu v názvu tarifu v rychlosti, která je aktuálně poskytována.
U tarifů Bez limitu dat se jedná skutečně o neomezené datové služby. Rychlost internetu je zde však limitována na rychlost uvedenou u jednotlivých tarifů po celou dobu využívání tarifu.
V rámci neomezených tarifů se hradí posílání MMS a to částkou 4,54 Kč za MMS.

Korunový tarif Smart
• Smart 10 – 10 min + 10 SMS + Bez dat
• Smart 10 (100 MB) – 10 min + 10 SMS + 100 MB
• Smart 10 (250 MB) – 10 min + 10 SMS + 250 MB


Další tarify Smart nabízí v ceně shodně vždy 50 min + 20 SMS zdarma
• Smart 50 (250 MB)
• Smart 50 (500 MB)
• Smart 50 (1,5 GB)
• Smart 50 (3 GB)
• Smart 50 (6 GB)
• Smart 50 (15 GB)
• Smart 50 (30 GB)



Datové SIM
Jedná se o SIMkarty, které jsou určené pouze na využití dat, nelze z nich volat. Vhodné jsou např. do tabletů, notebooků, přenosných modemů apod.
• Datová SIM 1 GB
• Datová SIM 6 GB
• Datová SIM 15 GB
• Datová SIM 30 GB
• Datová SIM 50 GB


Poznámka k tarifům
• U všech tarifů je možné zdarma objednat tzv. Duo SIM – jedná se o duplikát SIM karty, který je možné vložit do druhého telefonu či zařízení a střídavě ho používat. Pro Duo SIM tedy platí, že je vždy třeba jednu SIM vypnout a poté je možné druhou zapnout. Nejedná se tedy o klasickou sdílenou SIM se sdílenými daty, kterou je možné využít ve dvou zařízeních zároveň. I v tomto případě je možné mít jednu SIM mobilu a druhou např. v tabletu či notebooku, při využití druhého zařízení je však nutné mít mobil vypnutý.
• Během trvání smlouvy bude možné přejít z levnějšího Smart tarifu na dražší Neomezený, opačným směrem je však změna možná pouze po individuální domluvě s ústředím.

Kde si mohu objednat nový tarif?

Vedoucí oddílů, zástupci a hospodáři, kteří mají přístup do evidence tomíků, mohou vytvořit objednávky pro své jednotlivé členy. V evidenci v záložce „Ostatní služby“ naleznete položku „Telefony“. Zde je pak možné v sekci "VPN" vytvořit novou žádost. Pro zřízení žádosti budete potřebovat:

  • Jméno plátce, který bude hradit faktury za služby
  • Telefonní číslo, které chcete převést do VPN sítě. Číslo vyplňujete pouze v případě, že přecházíte z jiného tarifu Vodafone nebo od jiného operátora a své číslo již znáte, noví zájemci pak vypisují pouze "nové" a číslo vám bude přiděleno.
  • Fakturační adresu
  • Kontaktní email
  • Vybraný tarif, příp. datové služby
  • Kód k přenosu telefonního čísla, tzv. OKU kód (pouze v případě přechodu od jiného operátora)
  • Vyplněný formulář pro převod firemních zákazníků (pouze při přechodu z jiného tarifu Vodafone)

Po vytvoření objednávky dorazí emailem potvrzení objednaného čísla vedoucímu a také na kontaktní email osoby, na kterou je objednávka vytvořena. 

Jaké jsou podmínky projektu Voláme s hořcem?

  • Majitelem čísla je Asociace TOM ČR, vy figuruje jako tzv. plátce
  • Do projektu se mohou zapojit registrovaní členové Asociace TOM příp. jejich nejbližší rodina.
  • Faktury za služby hradíte přímo vy, faktury chodí emailem. Pro platbu je možné nastavit si inkaso.
  • V případě prodlení s platbou je informován nejen dlužník, ale také vedoucí oddílu. V případě opakovaného porušení splatnosti riskujete vyloučení ze sítě.
  • Telefonáty na infolinku jsou velmi omezené, pro veškerou administrativu je nezbytné tzv. administrátorské heslo, které není běžně k dispozici. Lze ho využít po předchozí domluvě s Ondřejem Mánkem (telefony@a-tom.cz).
  • Svou útratu je možné sledovat v OneNET Samoobsluze Vodafone na adrese https://onenetsamoobsluha.vodafone.cz. O heslo do aplikace může kvedoucí požádat v evideci tomíků.

Bližší informace o celém programu „Voláme s hořcem" vám podá Ondřej Mánek na emailu telefony@a-tom.cz.